Жителі району зможуть поскаржитись на водія автобуса по телефону

0
605

На сьогодні в роботі приміських автобусних маршрутів є ряд  нарікань щодо якості обслуговування, а саме – невідповідності пасажиромісткості транспортних засобів потребам жителів населених пунктів. Особливо гостро ця проблема спостерігається у ринкові дні – вівторок, п’ятницю та неділю.

7 лютого під головуванням очільника району Євгенія Данченка відбулося засідання з питань транспортного обслуговування Уманського району.

Всі 53 населені пункти району забезпечені транспортним сполученням. Водночас, окремі моменти вимагають покращення. Зокрема, здійснення щоденних оборотних рейсів за маршрутами: «Умань – Бабанка», «Умань – Старі Бабани», «Умань – Кочубіївка»,  «Умань – Коржова Слобода», «Умань – Косенівка», «Умань – Антонівка», «Умань – Ятранівка», «Умань – Заячківка»,   «Умань – Оксанино», «Умань – Черповоди».

Також виникає необхідність щодо збільшення кількості рейсів на маршрутах “Умань – Городецьке”, “Умань – Заячківка”, “Умань – Ятранівка”, так як є відповідні звернення жителів.

Неоднаразово надходило звернення від жителів с. Коржова Слобідка щодо зміни маршруту.

Усі ці проблемні питання були детально обговорені. Особливу увагу звернули на важливість вручення квитків за проїзд, які є страхуванням для пасажирів.

Звертаючись до автоперевізників, голова райдержадміністрації Євгеній Данченко наголосив, що жителі районі мають отримувати якісні щоденні послуги з перевезення. Для цього необхідно докласти всіх зусиль.

Голова районної ради Оксана Супрунець також зазначила, що принциповою позицією, від якої не відмовиться ні вона, ні депутатський корпус районної ради, є щоденні оборотні рейси в кожен населений пункт району.

«Не можна думати лише про комерцію і опускати руки після першого невдалого місяця перевезень. Адже люди лише з часом звикнуть до нового розкладу. І тільки якщо рейси будуть постійними і вчасними, жителі району зможуть на них із впевненістю розраховувати, а значить, навіть працевлаштовуватись в інших населених пунктах. Все взаємопов’язано: є рейси за графіком – з часом буде і значний пасажиропотік», – зазначила Оксана Анатоліївна.

Важливим рішенням, прийнятим цього дня, стало створення гарячої лінії, за якою кожен пасажир зможе висловити власну думку про автотранспортні перевезення. Відповідні оголошення з’являться в усіх автобусах. Таку ідею ініціював Євгеній Данченко. На його думку, це активізує перевізників до надання якісних послуг, які залежать і від стану транспортних засобів, і від дотримання графіку виїздів, і від ставлення водіїв до пасажирів.

Залишити відгук

Please enter your comment!
Введіть Ваше ім'я