Уманчани не змогли зібрати підписи для зменшення кількості зовнішньої реклами

0
102

На сайті електронних петицій завершився збір підписів за пропозицію зменшити кількість зовнішньої реклами в місті Умань. З 200 підписів, необхідних для передачі петиції на розгляд міській владі, було зібрано лише 45. На голосування за вказану пропозицію в уманчан було 60 днів.

Автор петиції ― житель міста Умань Бондар Андрій Миколайович. Його пропозиція стосувалася благоустрою міста та будівництва. Петиція була зареєстрована 22 лютого 2019 року.

Уманчанин пропонував на законодавчому рівні зменшити кількість реклами на будинках до 1% від площі всього фасаду. Також рекомендувалося заборонити розміщення реклами на вікнах та привести до єдиного (однотипного) зразка вивіски із назвами закладів.

Довідка.

Електронна петиція ― це особлива форма колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або органу місцевого самоврядування у вигляді тексту скарги (протесту) та/або пропозиції. Електронна петиція є одним з інструментів електронної демократії.

Суб’єкт владних повноважень має публічно оголосити свою позицію стосовно згоди чи незгоди по суті петиції, інформувати про аргументи у разі незгоди та організовувати спільну з авторами та їх прихильниками роботу з розроблення та втілення плану реалізації петиції у разі згоди.

Залишити відгук

Please enter your comment!
Введіть Ваше ім'я